آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

استقلال

1390/6/20 0:58
نویسنده : مامان ملی
392 بازدید
اشتراک گذاری

حدود دو هفته است که جای پسرک رو جدا کردیم و تو اتاق دیگه جدا از ما میخوابه . فکر می کردم سخت با این مسله کنار بیاد اما در کمال تعجب به راحتی قبول کرد .و بر خلاف تصورم کار به گریه و زاری نکشید .پسرک از همون شب اول راحت جدا خوابید طوریکه الان من فقط براش قصه می خونم و میرم .و حتی لازم نیست کنارش بمونم تا بخوابه ،  خودش سر جاش راحت میخوابه. فقط گاهی وقتا صبحا که از خواب بیدار شده اومده تو اتاق ما و تو تخت ما که اونم در حال درست شدنه. این یه قدم خیلی بزرگ در جهت استقلال پسرک بود که برامون به راحتی اتفاق افتاد و من از این بابت خیلی احساس خوبی دارم ،خوشحالم و سبک.                                                                                                                                     پسرکم داره بزرگ میشه و مستقل. چه خوبه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سارا-سبا
20 شهریور 90 10:18
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
محمد گیان
20 شهریور 90 10:47
سلام خاله ملیحه جون خوبی آرتین گل چطوره آفرین آرتین جون ماشالله هزار ماشالله
مامان مهسا
21 شهریور 90 13:25
خاله قربونت بره که مرد شدی. آفرین عزیز دلم. خوابهای خوب ببینی شبها...
مامان ماهان
22 شهریور 90 0:54
آفرین آرتین جونم دیگه حسابی بزرگ شدیاااااااااااا
مامان ماهان
28 شهریور 90 23:23
سلام عزیزم خوبییییییییییییییییییییییی