آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

دندون

1390/6/29 0:34
نویسنده : مامان ملی
383 بازدید
اشتراک گذاری

اخرین دندون از بیست دنون شیری پسر کوچولوم در اومد .دندون اسیا بالا سمت راست. طفلک خیلی اذیت شد . یه شب تب شدید داشت و چند روز بیقرار بود اما من نفهمیدم این بیقراریش بخاطر دندونشه چه مادر بدیم من.گاهی به خودم شک میکنم به تواناییام .به اینکه اصلا من مادر به اندازه کافی خوبی هستم...گاهی وقتا میترسم .گاهی وقتا دلم از خودم خیلی میگیره خیلی...                                                          پسر کوچولوم لاغر شده و این ماه اصلا وزن نگرفته .هر چند که ٣سانت قدش رشد کرده.پسرکم زودتر ازین وضع بیا بیرون ، غذا بخور ، شیر بخور ، کمی وزن بگیر و منو خوشحال کن . از نگرانی در بیار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی شیما وحدیث
29 شهریور 90 1:11
مامانی آرتین جون سلام .چه پسمل نازنینی دارین .خدا براتون حفظش کنه .
درضمن نگران نباشید .به زودی ازاین وضع درمیاد وشروع میکنه غذا خوردن .
فقط مواظب باشید دراین مدت مواظب رفتارتون باشید که با زوری دادن غذا به اون ،
بچه رو ازغذاخوردن تا آخر فراری ندین .
ببخشید سرتون ودرد آوردم .دوست داشتید به ماهم سربزنید .خوشحال میشم


ممنون عزیزم
مامان نسترن
29 شهریور 90 8:39
سلام دوست جونم.
نگران نباش منم مثل تو از اینجور فکرا زیاد دارم
پسری منم داره دندون درمیاره. کلی بداخلاق شده . لاغر و بیاشتهاشده.
اینشالاه همیشه همه نی نی ها سلامت باشن


بنظرم وحشتناک ترین حسیه که یه مادر میتونه داشته باشه .ارین جون رو ببوس
محمد گیان
29 شهریور 90 11:17
سلام خاله سلام آرتین جون خوبین سلامتین

مبارکههههههههههه


مرسی عزیزم
سارا-سبا
31 شهریور 90 18:31
سلام مليحه خانم گل و اقا ارتين نانازييي
خوبيد؟مباركه دندوناي اين گل پسر
ما آپ هستيم خوشحال مي شيم تشريف بياريد


ممنون
مامان محمدرضا
1 مهر 90 15:22
سلام در اومدن مروارید آرتین جون مبارک


ممنون دوستم
مامان ماهان
5 مهر 90 16:39
مرواریدات مبارکه عزیزم