آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

خوشبختی

1390/6/16 21:36
نویسنده : مامان ملی
402 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک رو تو حمام دارم میشورم یدفعه چشمم میافته به پاهاش کنار پای خودم .یه لحظه مبهوت میشم از اون پاهای کوچولو و خوشگل .انگار تابحال ندیدمش .انگار اولین باره که میبینمش. با دقت نگاه میکنم به اون منظره پاهای کوچولو کنار پای خودم از بالا . با خودم فکر میکنم اینا پاهای کوچولوی پسر منه !!! چه لذت بخشه ،یه حس عجیبی دارم ..پر از شگفتیوتازگی .                                                            

گاهی وقتا هنوز باورم نمیشه که این موجود کوچولوی دوست داشتنی که از بهشت اومده تو بغل من ،پسر منه. با خودم فکر میکنم مادر شدن بزرگترین و عمیق ترین لذت دنیاست برای من .

 

 

 

پی نوشت: چند وقته که ننوشتم . نمی دونم بخاطر تنبلی ، بی حوصلگی یا..   خیلی اتفاقا و شیطونیا و شیرین زبونیا بود که می خواستم بنویسم تو این مدت ،اما دستم به نوشتن نمی رفت، حوصله نوشتن رو نداشتم .اما باز اومدم که بنویسم برای شیرین ترین اتفاق زندگیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
19 شهریور 90 22:07
سلام مامان مهربون خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟خوشحال مي شم به منم سري بزنيد
مامان ماهان
22 شهریور 90 0:53
سلام بابا دلمون براتون تنگیده بود