آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

مامان عزیزم...

1390/4/11 23:56
نویسنده : مامان ملی
328 بازدید
اشتراک گذاری

0630000006300000

پسرک چند روزیه که درجه من رو ارتقا داده و من رو اینطور صدا می کنه :

مامان عزیزم اب

مامان عزیزم بیا

مامان عزیزم...

و من از خوشی این ارتقا درجه عرش رو سیر می کنم . 

پسر عزیزم عمر منی.

 

 

niniweblog.com

تشکر نوشت:دوستای گلم ممنون که به ما سر می زنید و تشکر بیشتر که زحمت می کشید

و برامون نظر میذارید . کلی به ما انرژی میدید با نظرای خوبتون. دوستون داریم .

شرمنده که من این مدت گرفتار بودم و کمتر تونستم اپ کنم به همتون سر بزنم. 


                                                Orkut Scraps - Thank You


شادی نوشت:راستی گوشوارم پیدا شد.هوراااااااااااااااااااا

کوهنورد نوشت: این هم یه عکس از شیوه کوهنوردی پسر کوهنورد من!!!

     ارتین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ماهان
12 تیر 90 12:38
چه قدر ناز شدی عزیزم