آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

پسر مهربون من

1390/4/3 10:11
نویسنده : مامان ملی
337 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز رفتیم کوه ، اینبار ارتین برای اولین بار تا پلنگ چال بالا اومد البته رو کول بابا ارش .

موقع برگشتن بابا ارش منتظر من ایستاده بود که برسم ،پسر کوچولوی مهربون من که رو

کول باباش بود ، به بابا ارش گفته : بابا ایش بشین، خسته میشی . اخخخخخخخ از این همه

مهربونیت عسلم.

دیشب ارتین بغلم بود به گردنبندی که به گردنمه اشاره میکنه و میگه پروانه . میگم اره

مامان ،پروانه است ،اما یکی از این پروانه هارو گم کردم. شما گوشواره من رو ندیدی؟  پسر

نکته سنج من شمرده شمرده میگه :بابا ایش برات یکی بخره .( یعنی مامان ناراحت نباش

جاش یکی دیگه میخری.)

کوچولوی شیرینم چقدر تو ماهی .چقدر خوب هوای مامان و بابا رو داری. مهربونم ممنون از

این همه مهربونیت.شیرینی زندگی من ،عاشقتم .

Orkut Scraps - I Love You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ماهان
3 تیر 90 10:59
ای جونم ........ چقدر ناز و قشنگ حرف میزنه ماشاالله
مامان ثنا
3 تیر 90 12:57
ماشالا چه بچه مهربون و دلسوزی خدا براتون حفظش کنه
مامان راد ین
3 تیر 90 13:35
سلام مطمین هستم آرتین مهربونی رو از خودتون یاد گرفته انشالله خدا براتون نگهش داره و در آینده هم به همین مهربونی بمونه
علی و فاطمه
3 تیر 90 14:19
سلام چه بچه نازی داری خیلی خوشمله بامزه خوابیده. راستی ببخشید از این بعد بیشتر دقت میکنیم تا ادرسو اشتباه وارد نکنیم
مامان ارتین
3 تیر 90 15:06
بچه ها اینه بزرگ نمای والدین شون هستند.امیدوارم چیزهای خوبی برای انعکاس دادن داشته باشیم.مثل اقا ارتین شماکه مهربونی و انسانیتش رو ازمامان ملیحه به ارث برده.موفق باشید.راستی دوست داشتم بیشتر باهاتون اشنا بشم ایده هاتون رو خیلی دوست دارم.
shahab
3 تیر 90 16:00
وای وای تا پلنگ چال بچه بدووووش!؟؟؟؟؟؟؟ نکنی یادش دادین بگه گوشواره بخر بابایی :دی
مامان فرشته
4 تیر 90 1:55
سلاممممم عزیز دلم خوبی ؟ چه خبر ملیحه جونمممممممم خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم واییییییییی عاشق اینجوری خوابیدنشم قربونششششش برم با این مدل حرف زدنش بوسسسسسسس
سارا
5 تیر 90 13:32
سلاااام ملیحه جون خوبی عزیزم؟من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیارید آرتین جونم ببوس
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 16:38
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگ تون رو حفظ کنه. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما هست.
مامان فرشته
6 تیر 90 2:07
سلام عزیز دلم خوبی ؟
زينب عشق مامان و بابا
6 تیر 90 15:06
باريك الله بزرگترين كوهنورد قرن آرتين خان
سارا
8 تیر 90 13:08
سلام عزیزم به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری...
سارا
9 تیر 90 13:44
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد عزیزم من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیاری بووووووس
پاتوق98
10 تیر 90 17:32
با سلام ... همکار عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با عنوان : پایگاه سرگرمی پاتوق98 لینک کرده و سپس لینک خود را در قسمت دوستان سایت ما ارسال نمایید : http://www.patogh98.com/links لینک شما در صورتی که ما را لینک کرده باشید ثبت میشود و در لیست قرار میگیرد در صورتی که به مشکل برخوردید و یا لینکتان ثبت نشد ابتدا ما را لینک نمایید سپس آدرس وبلاگ و عنوان مورد نظرتان را برای ما در صفحه زیر ارسال کنید تا لینکتان را ثبت کنیم http://www.patogh98.com/contact مشخصات سایت پاتوق98 : www.Patogh98.Com بازدید روزانه = 40.000 بازدید رتبه سایت در ایران : 218 رنک گوگل: 3 موفق و پیروز باشید
سارا
11 تیر 90 23:16
سلاااام ملیحه جان ممنون عزیزم تو خوبی؟خوشی خانوم گل؟آرتین جون خوبه؟نمی خوای آپ کنی وبلاگتو؟دلم براتتنگ شدهها در چه حال عزیزم؟