آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

قورباغه ای که قورت میدیم

1390/4/12 12:15
نویسنده : مامان ملی
308 بازدید
اشتراک گذاری

  گلاب به روتون قورباغه گنده و بد ترکیبی بود که تصمیم به قورت دادنش داشتم اما هر بار

یه جور از قورت دادنش طفره می رفتم حالا چند وقتیه که من و بابا ارش و پسرک داریم

تلاش می کنیم قورباغه رو قورت بدیم سه تایی !!



 

 اوایل قورباغه هه،هی جست وخیز می کرد و از دستمون در می رفت اما الان دیگه قور

قورش گهگهاه به زحمت شنیده میشه.. پسرک رو از پوشک باز کردم ،روزای اول دایم به

من گل میزد وقورباغه هه به ریشم می خندید و زل میزد به من و گلوش رو برای من پر باد

میکرد ...،گاهی وقتا سه به یک بودیم یعنی به ازای هر سه تا شلوار خیسی که تحویل من

میداد یکبار به موقع می نشست رو لگن و ما روخوشحال می کرد .اما شکر خدا الان دیگه

همه گلها رو به لگن خرگوشیش می زنه و ما هربار از خوشی، از جامون با هیجان بلند

میشیم و یه هورای بلند به افتخارش میکشیم . پسرک هم سر خوش از این پیروزی  مثل

فاتحین تو خونه راه میره.

 

 تو این پروژه بزرگ  یه مشکل با شماره 2 قضیه داشتیم  ، اونم وحشت پسرک از شماره 2

بود  که هر بار اشک و گریه پسرک رو همراه داشت .اما حالا بعد از روشنگریهای ما و انجام

راهکارهای مختلف ،کار به اونجا رسیده که پسرک هر باربعد از انجام شماره 2 ، برای قضیه

مربوطه دست تکون میده ،بای بای میکنه  و میگه برو خونتون. و ما گلاب به روتون ،سیفون

ومیکشیم و تمام .

 

 

پی نوشت: این پست خیلی قورباغه ای شد :)این هم یه عکس از قورباغه مذکور..

بسته ای زیبا از تصاویر دیدنی

بعدا نوشت: خوشحالم که سطل پوشکا از توالت جمع شده:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
12 تیر 90 12:37
آفرین عزیزم راحت میشی گلم از دست پوشک
سارا
12 تیر 90 19:06
سلام عزیزم خوبی؟خوشی چه خبرا؟چیکار می کنی ؟ایشالله هرجا که هستی شادو سلامت باشی آرزومند آرزوهای قشنگ زندگیت آفرین به این گل پسر که دیگه پوشک نمی شه و آفریییین به ملیحه جان که با راه کارهاش این گل پسر از پوشک گرفت راستی تبریک به خاطر پیدا شدن گوشواره ما همگی این پیروزی بزرگ به آرتین عزیز تبریک می گیم و به امید پیروزی های بزرگ زندگیت عزیزم

(بنیامین-باران-دانیال-امیرحسین)
مامان و بابای نی نی ها:
سارا و مهدی


سلام سارایی .مرسی عزیزم از همتون
مامان اراد
18 شهریور 90 2:45
سلام مامان ارتين جون. مرسي از نوشته هاي جالبتون. ي راهنمايي!! آراد من هم از انجام شماره 2 ميترسه !! و حتما بايد پوشك ببندم راهكار شما براي ارتين جان چي بود؟من هر روشي انجام دادم روشم مقبول واقع نشد. لطفا راهنماييم كنين. مرسي دوست عزيز.منتظر جوابتون در تلگراف ني ني وبلاگي ام هستم.شب خوش