آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

امروز من و آرتین

1389/12/12 18:23
نویسنده : مامان ملی
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

ارتین یه تیکه ابر (اسفنچ) از رو زمین بر مداره و میگه مامان این؟

میگم :ابره!

میاره جلو صورتش و میگه: ابر، بایون !

می خندم و میگم نه این ابره بارون نیست!...

         

فرشته من می خواداز صندلی بیاد پایین میفته زمین، دردش میاد شروع میکنه به گریه . بغلش می کنم و می بوسمش، سعی می کنم ارومش کنم هنوز گریه میکنه و اشاره می کنه این ،دندلی (صندلی) . دوباره می بوسمش و می بوسمش .قلبم به درد اومده ،میگم عزیز دلم دوست ندارم اشکاتو ببینم دلم می خواد همیشه بخندی . بلافاصله با چشمای گریون شروع میکنه مثلا به خندیدن . من مبهوت این همه محبت و مهربونیش نگاش میکنم .و ارتین بعد از خنده دوباره شروع میکنه به گریستن...

پسر کوچولوی من ، فرشته من ، نمی دونم چی و چطور بنویسم که بیانگر احساسم باشه در مقابل این کارات. فقط بدون عاشقتم خیلی .با تمام وجودم دوست دارم.

                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آنیسا
13 اسفند 89 2:20
قربون این گل پسر با این شیرین کاریهاش
بووووووووووووووووس



مامان فرشته
13 اسفند 89 12:02
سلام عزیزم این مطالبو برای همسرم هم خوندم کلی خندید و گفت عجب پسر باهوشیه ......... ببوسش گلم و اسفند دود کن


ممنونم حتما
سارا
13 اسفند 89 19:45
سلام خانمی ممنونم که به من سرزدی معلوم که طاها وپرهام دوست دارن یک دوست جدید داشته باشند


چه عالی اخ جون
مامان قندعسل
13 اسفند 89 20:48
عزیزم چه خوش زبونه....ارتین جونمبوسسسسس


مییییسسسسیییییییی بوسسسسسسس
محمد گیان
14 اسفند 89 9:14
سلام اشکال نداره تا زمین نخوره که مرد نمیشه ولی خاله شما هم مواظبش باش


مواظبشم خاله
مامان صبا
14 اسفند 89 9:36
سلام مرسي مامان آرتين جون
چه پسر با نمك و نازي داريد خدا حفظشون كنه
اومدم كه تشكر كنم بابت سر زدن به وب صبا جون


[
نسترن
15 اسفند 89 13:54
سلام مامان ملیحه مهربون. آرتین جونو از طرف من ببوس. قربون پسر بااین شیرین زبونیاش

ممنون شما هم ارین جون رو ببوس
محمد گیان
17 اسفند 89 13:26
سلام آرتین کجای نیستی
مامان فرشته
18 اسفند 89 13:01
وقت کردی بیا بازم از شیرین زبونیاش برامون بنویس عزیزم