آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

گاو تشنه

1389/12/11 17:01
نویسنده : مامان ملی
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرتین عروسک گاوش رو نشونده رو صندلی . یه بادوم برداشته و سعی میکنه بذاره دهان گاوه و میگه بخول ، بادوم بخول . میاد و از من اب می خواد، فکر می کنم تشنه است . تو لیوان دردارش آب  میریزم براش . می گه در باز . درش رو باز می کنم و لیوان رو می دم دستش . می ره پیشه گاو و میگه اب بخول . تا من بجنبم لیوان اب رو خالی می کنه رو گاو و صندلی...

من فقط فرصت می کنم داد  بزنم وای ارتین ..girl_cray2.gif

 

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سارا
12 اسفند 89 10:11
می دونم خانمی منم از دست پسرام زندگی ندارم ولی بذار کیف کنن
محمد گیان
12 اسفند 89 10:14
سلام آرتین خوبی
مامان فرشته
12 اسفند 89 12:05
سلام ملیحه جونم بوسسسس خوبی ........... ماشاا... چقدر آرتین خان عزیزم بزرگ شده ......... چه عکس های قشنگی خودش که خوشگلتر از نرگسی هاست .......... آخ قربونش برم که اینهمه دلبری می کنه با این کاراش بوسسسس
نسترن
18 اسفند 89 0:22
,وای وای امان از این همه شیطنت این نی نی شلوغ کارا. خدابه هممون صبر بده