آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

سلام

1390/10/16 19:29
نویسنده : مامان ملی
940 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد کلی تاخیر ما اومدیم . ممنون از لطف و محبت همه مهربونایی که ما رو دعا کردند .میام به همه سر میزنم. ارتین حالش خوبه نسبتا . تورم غدد لنفاویش کمتر شده اما هنوز هست. بعلاوه ابریزش بینی ناشی از سرماخوردگی هفته پیش. یعنی هنوز خوب نشده یه مریضی تازه. صورت کوچولوش کوچولو تر شده ، غذا خوردنش هم سخت بود سخت تر شده .این مکملا و ویتامینا انگار چندان تاثیری ندارن .یکی به من بگه چیکار کنم این فسقل یکم جون بگیره کاری نیست که نکرده باشم. ارزو دارم هیچ بچه ای مریض نشه و بچه های مریض هم هر چه زودتر خوب شن.

پ ن: نی نی وبلاگ چرا اینجوری شده ، سخت باز میشه ، بعد الان من یه عالمه نوشته بودم همش پرید و پست نشد .جریان چیه ؟ یکی به من بگه چرا اینجوری شده؟یه چن وقت ما نبودیما !!!   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سعیده
20 دی 90 9:40
ایشاال.. آرتین جون زود زود خوب شه واثری از مریضی توش نباشه.زود تپل مپل شه
مامان ماهان
26 دی 90 15:50
الهی دیگه مریض نشی عزیزممممممممممممم بوووووووووووووووس
مامان اراد
30 دی 90 3:13
دوست عزیزم خیلی خوشحالم که حال ارتینم خوب شده.خدا رو شکر
بهتر از این هم میشه
به تغدیش خوب برس کم بخوره اما تند تند بخوره
اگر هم الان نخوره نگران نباش هر موقع میلش بکشه خودش میگه
ارتین جون انشاالله اسمون تو هم هممیشه ستاره بارون شه


مرسی عزیزم از لطفت