آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

پسرکم..

1390/9/20 20:18
نویسنده : مامان ملی
992 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم مدتیه که مریضه. دو هفته پیش میخواستم بیام بنویسم که جوجه نازم اولین تجربه دردناک امپول زدن رو پشت سر گذاشت اونم از نوع ٦.٣.٣ .

اما تو این مدت اینقدر امپول بهش زدن و خون ازش گرفتن برای ازمایش که اون ٦.٣.٣ از یاد رفت.این مدت به پسرک و ما خیلی سخت گذشت . مخصوصا چهارشنبه شب که تو بیمارستان گذشت ، با این حس که انگار گلوی من رو فشار میدن و خفه ام می کنن. بعد ازظهر دکترش زنگ زد که حال پسرک رو بپرسه و از وضعیتش مطلع بشه . حرفهایی که زد باز باعث نگرانی من شد . سه شنبه جواب ازمایش سومش رو می گیریم . دوستای خوب برای سلامتی پسر کوچولوی ما دعا کنید تا زودتر حالش خوب بشه .

پسرک شیر نمی خورد ، نه حتی شیر موز یا شیر کاکائو و.. دیشب براش شیر و عسل درست کردم .اول نخورد و رد کرد ، بهش میگم ارتین جون اگه شیر عسلی گرم بخوری زودتر حالت خوب میشه و دیگه مجبور نمیشیم اینقدر امپول بزنیم .یه فنجون شیر عسل و خورد و گفت من شیر عسل دوست دارم ..و دوباره امروز صبح هم خورد .. پسرکم این مدت خیلی اذیت شد ، براش دعا کنید تا زودتر حالش خوب بشه . ممنون از لطفتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان سنا
20 آذر 90 20:39
اخی عزیزم .......ممنون....به ما هم سر بزنید
سعیده
23 آذر 90 8:18
امیدوارم آرتین جون زود زود خوب شه مامان جون قوی باش ما مادرا باید منبع انرژی خونوادمون باشیم.براتون دعا می کنم
مامان اراد
23 آذر 90 23:56
خدا مرگم بده نازی عسلکم . انشاالله زود زود خوب بشیی و هم ما رو هم مامان بابایی رو هم خوشحال کنی قوی باش عزیزم . عمر روزای بد خیلی کوتاهه. میبوسمتون گلای من مامنی خوب میدونم خیلی ناراحتی انشالله که چیزی نیست.برای عسلکمون هم دعا میکنم .انشاالله زودتر خبر سلامتی ارتین رو هم به ما بدی.منتظریم
مامان ماهان
25 آذر 90 9:39
ای جونم الهی که زود زود خوب بشه عزیزم نگران نباش
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 20:11
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين لطفا نظر هم بديد. www.jegheleh.niniweblog.com
مامان محمدرضا
27 آذر 90 19:29
بازم سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
مامان گیسو
29 آذر 90 23:43
سلام ملیحه جونم خوبی ؟ الهی آخی الان چطوره ؟ بهتر شده ؟
محمد گیان
30 آذر 90 11:04
روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک
maman arad
3 دی 90 1:28
سلام گلم.پسر کوچولومون چطوره؟
مامان مهسا
3 دی 90 16:35
الهی دورت بگردم. بمیرم چی شدی آرتین خاله؟؟؟؟ ان شالله زود زود زود زود زود زود خوب بشی خاله...
مامان ماهان
11 دی 90 12:35
سلام آرتین جون بهتره
مامان هوراد
11 دی 90 14:31
سلام عزیزم
واقا متاسف شدم که آرتین مریضه امیدوارم لحظه به لحظه بهتر بشه ما هم براش دعا می کنیم و براش عشق می فرستیم