آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

ستاره ای برای ماهیها

1390/10/18 20:49
نویسنده : مامان ملی
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

دارم شازده کوچولو رو گوش میدم برای بار هزارم ..

پسرک کنار تنگ ماهیاست . دستش و برده بالای تنگ و انگشتاش رو رو سر ماهیا تکون میده ، انگار که داره غذا برای ماهیا میریزه . 

 میپرسم چکار می کنی پسر؟

جواب میده دارم برای ماهیا ستاره می پاشم ! 

برای لحظه ای با خودم فکر می کنم یه بازی تخیلی دیگه مثل روشن کردن ماشین  یا باز کردن شیر اب و یا عکاسی کردنشه..

 میرم تنگ ماهیا رو نگاه می کنم ذرات سفیدی روی اب شناورند ،گیج میشم . به دستاش نگاه می کنم که پر از ذرات سفیده ،و چشمم میفته به شمع تزیینی روی میزه  .

 وای ارتین ! وای ! تنها چیزیه که اون لحظه میتونم بگم .

شازده کوچولوی عزیزم ، ستاره اسمونم ،کارت خیلی شاعرانه بود،^ ستاره پاشیدن برای ماهیا ^.  اما نتیجه اش ..آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دیانا
20 دی 90 19:20
سلام عزیزم خوشحالم که مطالب وبم به دردت خورده نه عزیزم من کلاسی نرفتم ولی با خوندن مطلبی در مورد نابغه های آسمانی تو مجله شهرزاد رفتم دنبالش تا ببینم چیه کتاب خریدم و ترجمه کردم و کلی وب و سایت پیدا کردم و هنوز نیمه راه هم نیستم
مامان دیانا
20 دی 90 19:22
یک کاری کن این همه خلاقیت و احساس با هم بمونه
مامان ماهان
26 دی 90 15:49
به به عجب کاری کردی شیطونک
مامان نسترن
30 بهمن 90 16:03
مامان مهربون دوست جون خوبم میای باهم فکر کنیم ایده بدیم واسه نحوه پذیرایی از مهمونای عیدمون. مثلا سینی چای و میوه وشیرینی هامونو چه طور تزیین کنیم که با بقیه روزا فرق کنه. منتظرم