آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

همراه

1390/5/8 17:05
نویسنده : مامان ملی
446 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب رفتیم پارک و پسرکم برای اولین بار ماشین برقی و قطار و چرخ وفلک سوار شد و لذتش رو مزه مزه کرد  .کلی هیجانزده و خوشحال بود .ومن از او هیجانزده تر و خوشحال تر . من اولین بار ماشین برقی رو تو پارک ارم سوار شدم ، شاید ٧ یا ٨ ساله بودم پدال گاز زیر پام بود و فرمون ماشین تو دست یه دختر بچه همسن خودم که کنارم بود .هیچوقت فکر نمیکردم وقتی برای دومین بار تو عمرم سوار ماشین برقی میشم دوباره پدال گاز زیر پای من باشه و فرمون تو دست یکی دیگه ، تو دستای کوچولوی پسرم ،با لذتی هزار بار بیشتر از قبل  .چقدر عالیه که به هوای پسرکم و در کنار پسرکم منم بچگی میکنم و شادم. خوشحالم ،خوشحال ازین همراهی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماهان
8 مرداد 90 17:35
وای خوش به حالت
حسابی بهت خوش گذشته آرتین جونم
الهی همیشه خوش باشی


امیدوارم روزای خوشی هم در انتظار شما باشه
سعیده
8 مرداد 90 19:06
سلام به خاله ملیله و آقا ارتین گل که ماشاالله هزار ماشاالله دیگه برای خودش مردی شده و ماشین سواری می کنه و تبریک به مامانیش که این کودک درونش رو این قدر خوب پرورش دادن


علیک سلام .ممنون عزیزم
مامان ماهان
13 مرداد 90 9:17
سلام بر رمضان که جانمان را به رایحه و خنکای نسیم نوازش می دهد التماس دعا
يلدا
15 مرداد 90 16:34
دلم خواست... لينكت كردم دوستم