آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

در اغوشم بمان

1390/5/6 16:44
نویسنده : مامان ملی
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایستادم ،پسرک میاد ،تو بغلم میگیرمش .نگاه میکنم، تو بغلم پاهاش تا بالای زانوی منه . یاد روزایی میافتم که وقتی بغلش میکردم یه موجود مچاله درهم پیچیده کوچیک بود که پاهاش تا بالای شکمم میرسید .به روزی فکر می کنم که پسرک بزرگ شده ،قد کشیده و بالیده ، مرد شده. به این فکر میکنم که دیگه اینطوری نمیتونم بلندش کنم و تو اغوش بگیرمش . یدفعه پر میشم از احساسات عجیب و متناقض .پر میشم از شادی و شعف .پر میشم از دلتنگی و اشک . پسرک رو محکمتر میگیرم و سفت به خودم میفشرم .دلم میخواد زمان برای همیشه بایسته و من تو این لذت عمیق جاودانه بشم . 

مامان نوشت: پسر کوچولوی من میشه هیچوقت لذت در اغوش کشیدنت رو از من دریغ نکنی ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
6 مرداد 90 23:48
واااااااااااااااااای یادش بخیر چه روزایی بود عزیزم دلم لک زده برای اون روزای ناز
محمد گیان
8 مرداد 90 14:55
سلام یادش بخیر
نوشمک رضا
4 مهر 90 4:43
سلام چقدرزیبا وساده و دلنشین مینویسید به وبلاگم " درحسرت مادر شدن "سربزنید خوشحال میشم