آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

دخمل کوچولو خوش اومدی

1390/3/19 22:56
نویسنده : مامان ملی
290 بازدید
اشتراک گذاری

 


Orkut Scraps - Angels

امروز پنج شنبه ١٩ خرداد ساعت 2.40دقیقه بعد ازظهر نی نی کوچولوی ما بدنیا اومد. یه

دخمل کوچولوی ناز و شیرین با صورت گرد و سفید و لبای گوشتی با یه عالمه موی سیاه.

این فرشته کوچولو اولین دختردایی ارتین جونه.اولین نوه پسری بابا جون و مامان جون و

اولین نوه دخمل . وای ما هم که خانوادگی کشته مرده دخمل هستیم البته که پسرا جای

خودشون رو دارند .ارتین جون ناراحت نشی مامان. بعد از ظهر رفتم دیدمش و حالا کلی دلم

براش تنگ شده . دلم می خواست الان اینجا بود می خوردمش . حس خوبیه عمه شدن .

خیلی خوشحالم . این فرشته های کوچولو وجودشون سرشار از انرژی مثبته .ومن از وقتی

اومدم یه حس خیلی خیلی خوبی دارم . خوشحالم خوشحالم خوشحالم ...


Orkut Scraps - Hello Kitty

دخمل کوچولوی ناز نازی ، فرشته کوچولوی ناز ، عزیزم به زمین خوش اومدی ، به این دنیا

خوش اومدی . قدمت مبارک باشه گلم . امیدوارم سالم و تندرست سالهای سال به شادی

کنار مامان و بابا زندگی کنی . برات  قشنگترین ارزوها رو دارم فرشته کوچولو عمه .


Orkut Scraps - Happy Birthday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

علی
19 خرداد 90 22:57
سلام وااااااای خدا به سلامتی ان شاء الله وجودش پر برکت باشه افرین به شما می دونم یک روز وقتی نی نیتون این مطالب و بخونه عاشقتون میشه .... ممنون اگه فرصت داشتید به ما هم سر بزنید
shahab
19 خرداد 90 23:01
ایشالله زودی خودتون دختر دار بشین
مامان عسل
20 خرداد 90 11:05
مبارکه
محمد گیان
23 خرداد 90 12:27
سلام به سلامتی قدمش مبارک باشه پر از خیر و برکت