آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

مامان بزرگ شدم!!!

1390/3/17 14:28
نویسنده : مامان ملی
304 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امروز برای اولین بار خودش از صندلیش رفته بالا و روش نشسته حالا چجوری من که سر

در نیاوردم .اخه صندلیش بلنده و همیشه من یا بابا ارش  کمکش می کردیم  .

من و صدا کرده وهیجانزده میگه مامان خودم تونستم.

منم ذوقزده و متعجب گفتم افرین بزرگ شدی.!!

بلافاصله جواب میده مثل دایی علی شدم .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محمد گیان
17 خرداد 90 14:57
سلام ماشالله به آرتین جان ماشالله
sara
17 خرداد 90 15:03
salam azizam khoobi malihe joon?pesare golet khoobe?afarin be pesret ke vase khodesh mardi shode barash spand dood kon azizam age doost dashti be weblogemoon biya ta ba ham tabadol link konim azizam montazeret hastim
رخساره
17 خرداد 90 15:20
بهترین هدیه برای روزهای خاص به ویژه روز مرد و پدر تابلوفرش وان یکاد دستباف نما : 55000تومان تلفن : 03615430172 تلفن همراه : 09133624387 ایمیل : tablorokhsareh@gmail.com وبسایت : www.rokhsareh.ir