آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

جملات قصار گل پسر

1390/2/2 16:08
نویسنده : مامان ملی
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

چند روز پیش 2تایی پیاده رفتیم پارک . (از خیلی وقت پیشه که دیگه سوار کالسکه نمیشی .جون خوشت نمی اومد توش بشینی و می خواستی خودت راه بری .منم جمعش کردم و گذاشتمش انباری.)

 کلی بازی کردی و کلی خوش گذشت به هردومون. پیاده روی من و تو اینجوریه که یه مسیر 5دقیقه ای رو چیزی حدود نیم ساعت طول می کشه که بریم .هر چاله اب یا هر تل خاکی رو سر راهت میبینی حتما باید بری و پاهات رو بزنی توش و کفشات رو خیس کنی یا خاکی .از این کار لذت می بری مخصوصا اگه اب باشه کلی ذوق می کنی و می خندی. اگه پرنده ای سر راهت نشسته باشه با ذوق می دوی سمتش ، اما پرنده همونجا نمی مونه که. پر میزنه میره و توبا خوشحالی  پروازش رو دنبال می کنی. مسیر همیشگی تا خونه مامان جون همیشه برات یه چیز تازه و جذابه .میبینم که چطور با دقت همه جا رو نگاه می کنی وهر بار یه چیز تازه کشف می کنی  با خوشحالی به من نشون میدی .مثل گردش علمی می مونه برات و عاشق اینکاری. 

                                                

اون روز تو پارک 2تا جمله قشنگ گفتی که من کلی ذوق کردم که جمله کامل و درست گفتی و بجا .رفتی کنار استخر وسط پارک و گفتی اقا ارتین شنا بکنه ! حالا رو چه حسابی فکر کردی که شنا بلدی و می تونی تو استخر با اون فواره ها شنا بکنی رو نمی دونم .اما کلی خندیدم از دستت.

صدای گنجشکا رو رو درختا شنیدی و سرت رو گرفتی بالا و گفتی پا ینده(پرنده) اواز می خونه .از دقتت و ذوقت کلی خوشحال شدم. الان بابا ارش می خواست شما رو بخوابونه از اونجاییکه مامان حتما باید کنارت باشه تا بخوابی اومدی من رو از پای کامپیوتر بلند کردی و گفتی مامان ،شوما (شما) بخواب ،غامپیتر (کامپیوتر) خاموش . منو بردی تو اتاق خواب!

حرف زدنت خیلی شیرین و دوست داشتنیه و هر وقت حرف می زنی خیلی خودمو کنترل می کنم که نخورمت!!! شمرده شمرده صحبت میکنی و اروم .

 

                                              

حروف ز و ش رو جور قشنگی تلفظ می کنی چیزی ببین شین و سین .

کمی ته لهجه فرانسوی داری هنوز !!. حرف ک رو غ تلفظ می کنی مثلا کامیون رو می گی غامیون . ماکارانی  ومیگی ماغارنی . (به نظر من همه بچه ها  اول به زبان فرانسه صحبت می کنند مثل اغووووووووووو قیغاوووووووووووووو و...)

 

                                         

 

خلاصه که دل من و می بری با این زبون شیرینت .

وقتی می گم چقدر شیرین زبونی .فوری زبونت رو نشون میدی!

الان دیگه بیشتر جمله هات رو کامل میگی و جملات طولانی رو می گی (باید ایندفعه دقت کنم ببینم جمله چند کلمه ایی می گی ).

من عاشق این حرف زدنتم که هر روز گسترده تر میشه.

پسر شیرین زبونم عاشقتم. 

                                      Orkut Scraps - Hearts

                                                                                                                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

باباي پارسا
2 اردیبهشت 90 16:27
فکر کنم شيرين ترين دوره رشد بچه ها وقتيه که شيرين زبوني شون گل ميکنه. شييييييييررريييييييين
مامان مريم
2 اردیبهشت 90 19:16
فداش بشه خاله قربون شيرين زبونيت.ارتين جونم برو جلوي ايينه خودتو از طرف خاله ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس