آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

پسر مهربون من

1390/2/2 13:13
نویسنده : مامان ملی
323 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی وقتا از عشق و هیجان لبریز میشی و بدو بدو میای و خودتو پرت می کنی تو بغلم .من و محکم می گیری و صورتت رو می مالی به سر و سینه من . من و می بوسی و می بویی و با دستای کوچولوت اروم اروم  می زنی پشتم ( یعنی دیگه اخر دوست داشتنته).

عاشق این محبت کردن و ابزار عشق و علاقه اتم .

                                               Orkut Scraps - Rainbows

دوست دارم  همیشه همینطور با محبت باشی فرشته قشنگم

                                                          
                                   Orkut Scraps - Hearts

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهراد
2 اردیبهشت 90 16:10
ممنون] از اینکه به وبلاگ مهراد اومدید ممنون