آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

گلم 23 ماهگیت مبارک

1389/12/25 10:37
نویسنده : مامان ملی
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

                            

                                   

  

 فرشته کوچولوی من 23 ماهگیت مبارک. ۲۳ ماهه که ما با هم هستیم انگار همین دیروز بود که من با اون شکم گنده ام در حال بدو بدو های عید بودم و منتظر بودم تا هر چه زودتر توسلامت بدنیا بیای ومن تو رو بغلم بگیرم .پسر کوچولوی نازم 1 ماه دیگه مونده تا 2 سالگیت. باورم نمیشه چقدر زود میگذره.      

                                           

 این روزا صحبت کردنت خیلی کاملتر شده. دیروز می گفتی این لیوان است اشاره می کردی به توی کابینت. فدای این( است) گفتنت که تازه یاد گرفتی . قبلا که ازت می پرسیدیم عزیز مامان یا بابا کیه می گفتی من! اما تازگیا که ازت می پرسیم ..کیه؟ می گی :مننه! اینم یه جور پیشرفته!!!

شعرای خرگوش وبارون و توپ رو کاملا بلدی بعلاوه شعرای کتابات. شعر توپ رو دایی جون مجتبی یادت داده ،برای همین هر وقت می خوای بخونی ،اول میگی که دایی توپ (یعنی دایی شعر توپ رو خوند).

بازی که مدتیه انجام میدی و خیلی دوسش داری اینه که اسباب بازیات رو ردیف بچینی کنار هم یا پشت سر هم بعد بشمریشون دوتا ،پنش تا. مثلا این کارو با ماشینات می کنی با با مداد شمعیات یا هر چی که گیر بیاری مثل سی دی های مامان یا حتی کاسه ها!!! و بعد از هر بار با افتخار منو صدا می کنی که ببینم .منم هر بار با هیجان تشویقت میکنم و میبینم که تو انگار که پرواز می کنی از خوشی...

چند روز پیش همش بی دلیل پشت سر هم صدام می کردی مامان مامان .کلافه شدم گفتم انقدر مامان مامان نکن. تو هم بعد یه مکث کوتاه  گفتی : بابا بابا بابا..!!! از دست تو شیطون بلا.

تو خونه هر جا میرم دنبالم میای مثل جوجه اردکا که دنبال مامانشونن یه وقتایی خندم می گیره ازین کارت . ولی تازگیا داری یاد می گیری یه کم خودتو با اسباب بازیات سرگرم کنی .

یه بازی جدیدی که برای خودت ابداع کردی ترکیب حروف کلمات باهم ه ،یه وقتایی با ربط یه وقتایی هم بی ربط و نامفهوم. مثلا چند روز پیش مرتب تکرار می کردی اقا ارش ، بابا جون... وبعد یه تر کیب جدید: اقا جون! البته ترکیبات بی ربطت خیلی بیشتره.اما بامزه و قشنگه.

برای یکسری کارا که باید اجازه بگیری مثل باز کردن در که دیگه قدت به دستگیره میرسه ،اول انجامش می دی بعد میگی اجازه ،لدا (لطفا) !! و در هر صورت دلت میخواد جواب مثبت بشنوی!!!

ساعت رو بلدی هر لحظه ازت بپرسیم ساعت چنده ؟ میگی: یایت نه9 و تازگیا نه و نیم رو هم یاد گرفتی!!!

دوست نداری که من بیام پای کامپیوتر و هر وقت میام به هر بهونه ای من رو بلند می کنی ، یا بداخلاقی می کنی .منم سعی میکنم کوتاهش کنم.

                                                  

 راستی یه شعر قشنگ و بامزه هست که تو وبلاگ یکی از دوستات بود (انیسا جون) .من خوشم اومد ،به دلم نشست.اینجا برات میذارمش البته بیشتر برای دل خودمه به کسی نگیا.

خواب می دیدم بچه شدم                مثل گل باغچه شدم

پیرهن چین چین پوشیدم               دنبال توپم دویدم

اما وقتی بیدار شدم                  دیدم که بچه نیستم یک گل باغچه نیستم

خودم یه بچه دارم                     گل توی باغچه دارم

بچه ی من گل منه             قمری وبلبل منه

                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرزانه
25 اسفند 89 14:36
سلام عزیزم سلام به آرتین عزیزم خوبی خاله چهارشنبه سوریتم مبارک 23 ماهگیتم مبارک باشه گلم خوب شیطونی کردی عزیزم دوست دارم مرسی که به ما سر زدید ممنونم بازم بیاید پیش ما...

ممنون خاله
نسترن
27 اسفند 89 17:04
سلام عزیزم. خوبی؟ 23 ماهگی آرتین جون مبارک. ممنونم عزیزم که فراموشم نکردی. پیشاپیش سال نو مبارک
مامان فرشته
29 اسفند 89 18:17
بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی
امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی
سال نو مبارک


سال نو بر شما مبارک