آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

پسر گلم یادت باشه...

1389/11/27 22:32
نویسنده : مامان ملی
269 بازدید
اشتراک گذاری

که مهربان بودن، بسيار مهم تر از درست بودن است

که تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگي را تماشايي مي کند

که لبخند ارزانترين راهي است که مي شود با آن، نگاه را وسعت داد

 

 

مادرانه های من برای تو

پسرم،گلم،عمرم ،خدای مهربون به ما ادما دو هدیه با ارزش داده. یکی مهر و عشق . واون یکی شادی و لبخند.ارزو میکنم عزیزم ،همیشه قلبت پر از عشق و محبت، دلت شاد و لبت پر خنده باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

maryam
18 بهمن 89 11:03
سلام عزيزم.ممنون از لطفت گلم.راستي ارتين جون ۸ ماه از پسر کوچيکم بزرگتره ميتونن دوستاي خوبي بشن اينم وبلاگ گل پسرام. www.amirmahdi.niniweblog.com www.amirhosein.niniweblog.com
maryam
19 بهمن 89 10:44
سلام مليحه جون .فدات بشم که به يادمون بودي.اونروز بچه ام خوب بود يه دفعه...............ني ني کوچمولم يه دفعه مامانشو غافلگير کرد.مرسي از محبتت.راستي تو وب اشپزيم ميخوام غذاها رو شروع کنم بذارم از وقتي امير حسين اينجوري شد حال و حوصله نداشتم.دکتر ميگفت بچه هاي زير ۶ سال براشون بعضي اوقات پيش مياد.دماسنج معمولي خوب نيستند و زود خراب ميشن رفتم ديجيتالي گرفتم خوبه.مواظب کوچولوي خوشگلم باش.بوسسسسسسسسسسسسس