آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

یه دنیا عشق

1390/5/17 1:12
نویسنده : مامان ملی
405 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه شب اتفاق افتاد. وقت خوابش ،کنارش دراز کشیدم تا بخوابه .خوشحاله ، خیلی خوشحاله . هر چند دقیقه یکبار خودش رو پرت میکنه تو بغلم و لبام رو میبوسه. بیش تر از ده بار اینکارو کرد .

خوشحالم و هیجانزده ، با خودم فکر میکنم امروز تقریبا تمام روز رو براش وقت گذاشتم . دوتایی باهم بازی کردیم ، رقصیدیم ، نقاشی کردیم ، کتاب خوندیم و ... هر کاری که دوست داشت انجام بده رو دوتایی انجام دادیم .  پسرکم از من راضیه وبا بغل کردن و بوسیدنم ازم تشکر میکنه.اینو از بوسه های محکمش می فهمم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

sara
17 مرداد 90 19:26
salam malihe jan namaz rooze toam ghabool che ghadr khobe k artin joon mamane goli mese to dare booos
توت فرنگی روی خامه
23 مرداد 90 0:36
ممنون که اومدی.کیف می کنی با پسرت ها!
مامان ماهان
23 مرداد 90 23:41
قربون اون بوسه های نازت
سيدمهدي
29 مرداد 90 3:12
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مامان ماهان
30 مرداد 90 1:27
چه کیفی میده وقتی آدمو بوس میکنن آرتین جووووونم دوست دارم
مامان نسترن
4 شهریور 90 10:03
آفرین به مامان با حوصله و مهربون