آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

بادبادک باز

1390/4/31 17:20
نویسنده : مامان ملی
350 بازدید
اشتراک گذاری

چشمات همه دنیای منه وقتی از شوق و غرور هوا کردن بادباک برق میزنه.

امروز برای اولین بار ، فقط به کمک باد ، بادبادکت رو هوا کردی . چیزی حدود نیم ساعت سرگرمش بودی شایدم بیشتر.

پر از شادی و غرور بود همه وجودت . پر از شادی و غرور بود همه وجودم .

کیف کردی و لذت بردی با همه وجودت .کیف کردم و لذت بردم با همه وجودم .

از خوشی با هم بالا و پایین پریدیم و جیغ کشیدیم .

من و تو امروز باهم ، اون بالا بالاها قدم زدیم، تو ابرا .

بادبادک باز کوچولوی من ،بهت افتخار می کنم .

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها

بعدا نوشت: امروز برای اولین بار اولین مهمونت رو دعوت کردی .صبح از من خواستی که زنگ بزنم به مامان جون که برای نهار بیاد خونمون . نهار هم ماکارونی خواستی .البته غذا درست کردیم و رفتیم بیرون با مامان جون اینا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)