آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

گلم زود خوب شو

1390/4/26 19:51
نویسنده : مامان ملی
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر کوچولو سرما خورده ،تب کرده .شب تا صب رو باز می خوابه .

 رفتم کنارش دراز کشیدم منو پس می زنه بابا ارش رو می خواد

عاشق سوپ ه .براش سوپ پختم دو سه قاشق بیشتر نخورد .

پسر کوچولوی گلم زودی خوب شو .دلم می گیره وقتی اینطوری کسل و مریض و بی حوصله ای.

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها

 پی نوشت : پسر کوچولو میگه : مامان قلبم درد میکنه

من: چییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

پسرک: قلبم درد میکنه

من: قلبت کجاستتتتتتتتتتتت؟؟؟

پسرک دستش رو میذاره رو گلوش و میگه اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فاطمه‌شهرزاد
27 تیر 90 9:20
سلام مامان مهربون آرتين جون انشاءالله كه به زودي خوب مي‌شود آرزومندم 120 سال عمر كنه و سايه شما هم بالاي سرش باشد
محمد گیان
27 تیر 90 15:53
سلام خاله ملیحه خوبی آرتین چطوره سرما خورده انشالله که زودی خوب بشه آمییییییییییین بوسسسسسسسسسسسسسسس