آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

صبحانه با عشق

1390/4/21 19:21
نویسنده : مامان ملی
385 بازدید
اشتراک گذاری

 

کارتون مورد علاقه پسر کوچولوی ما مستر بین ه یا بقول خودش مدر بین .

صبح که چشماشو باز میکنه اولین چیزی که میخواد کارتون مدر بینه حالا چرا اینقدر براش جذابه من که

نمی فهمم .من هم از فرصت استفاده می کنم و میگم اول صبحونه بعد کارتون .به این طریق موفق

میشم چند لقمه صبونه به خوردش بدم .

معمولا یه منوی بلند بالا بهش میدم شامل :

(نیمرو - املت مدلای مختلف -نان و پنیر - پنکیک - کره و عسل - کره و مربا - کورن فلکس با شیر -فرنی)

اونم انتخاب می کنه و سفارش میده .امروز صبحونه عدل (عسل ) می خواست . منم لقمه های

کوچولوی کره عسل درست می کردم  و بخوردش میدادم ،به اضافه یه لیوان شیر که عمدتا نمی خوره.

(من معمولا به ضرب کورن فلکس ،شیر بخوردش میدم .) بعد چند تا لقمه شروع کرد به شعار دادن: مدر

بین . مدر بین.  مدر بین  بلا انقطاع .

از این حرکتش جا خوردم  اما به روی خودم نیاوردم ، اما پسرک ول کن نبود و مدام تکرار می کرد مدر

بین  .مدر بین...

من هم به روش خودش شروع کردم به شعار دادن : اول شیر. اول شیر...

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com صورتک های خندان

به طرز خنده داری هر دومون شعار خودمون رو میدادیم . بالاخره پسرک کوتاه اومد و کمی شیر خورد و

رفت دنبال بازیش و من dance3.gif

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مامان نوشت : تو با این غذا خوردنت کشتی ما رو کوچولوgirl_impossible.gifgirl_cray.gif

 

Orkut Scraps - Teddy Bears

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زیبا
23 تیر 90 10:15
سلام با جداکنندها به روزم
مامان مهسا
23 تیر 90 11:45
سلام خاله جووون. نوش جونت عزیزم. قربون شیطونیات.
مامان فرشته
24 تیر 90 13:23
هههههه قربونش برم من که کوتاه اومده
مامان ماهان
24 تیر 90 22:16
ای جونم عزیز خاله به به بخور تا قوی بشی باشه