آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

صدا کن مرا

1390/2/13 6:15
نویسنده : مامان ملی
433 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Cute

می خوام ارتین رو بخوابونم .کنارش دراز کشیدم تا بخوابه. ارتین شیطونی می کنه . از سر و کولم بالا میره و طبق معمول هر شب ،قبل از خواب هر انچه رو که بلده با صدای بلند با خودش تکرار می کنه .و امشب هم کلمات جدیدی که حرف خ رو دارند . خیاطی . شب خوش...

خودم رو می زنم به خواب . چشمام رو می بندم .ارتین همچنان مشغول تمرین و تکراره . اینبار بلند بلند شروع می کنه یه لغت جدید ملیده !ملیده !ملیده ! می شنوم اما حواسم نیست . بلندتر میگه ملیده! مامان ملیده! مامان ملیده!...

یک لحظه به خودم میام که داره اسم منو صدا می کنه ملیحه ! مامان ملیحه!!

هیجانزده می پرسم چی گفتی؟ ملیحه؟

صورتش پر خنده میشه و بلندتر میگه ملیده ! ملیگه!

از خو شحالی انگار تو هفت اسمون دارم بال بال می زنم بغلش میکنم و کلی می بوسمش ... می بینه خوشحالم برای تکمیل خوشحالیم با اهنگهای مختلف اسم من رو صدا می کنه و می خنده

میگم بگو مامان ملی ، تکرار می کنه. میگم بگو ملی جون ،دلم رو نمی شکنه و تکرار میکنه...

وای که خوشحالم در حد ذوق مرگی . بارها بارها باهاش تمرین می کردم که که اسمم رو بگه اما براش سخت بود و بیشتر وقتها حالم رو می گرفت و نمی گفت و من رو تو حسرتش می گذاشت . پیش خودمون بمونه خیلی وقتا به بابا ارش حسودیم می شد که اینقدر قشنگ اسمش رو صدا می کنه بابا ایش . اما من تو حسرت صدا کردن اسمم می گذاره.

این اتفاق خجسته دیشب افتاد 12 اردیبهشت . فکر کنم از ذوق صدا کردن اسمم که از ساعت ٤ صبح ازخواب پریدم و بی خوابی زده به سرم . جنبه رو دارید چیزیه در حد تیم ملی!!!niniweblog.com


Orkut Scraps - Good Night

صدا کن مرا.                                                                                                                                             صدای تو خوب است.
صداي توسبزينه آن گياه عجيبي است
كه در انتهاي صميميت حزن مي‌رويد.

Orkut Scraps - Stars

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 2:09
سلام مامان ملیده مهربون
قربون عزیزم برم من که دل مامانشو شاد می کنه بوسسسسسس


سلام خانومی .ممنون ازت
مامان اراد
14 اردیبهشت 90 3:50
واي چه عسلي
مامان مهسا
15 اردیبهشت 90 11:39
آخی!

الهییییییییییی...

چقدر ناااز، قربونت بره خاله، آرتین کوچولوی شیرین. خوش به حال مامان ملیحه. من دارم هر روز با باربد تمرین میکنم تا بگه مامان!!! فکر میکردم تا هفت هشت ماهگی یه چیزایی میشنوم! ولی مثل اینکه حالا حالاها باید صبر کنم. خدا نگهش داره براتون.
[h
نگران نباش ایشاله به حرف که بیفته اینقدر برات زبون بریزه و هی دلت غش بره براش که نگو
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 16:28
آفرین گل پسر قند عسل
من
1 خرداد 90 12:48
واي چه پسر نازيواقعا بهتون تبريك ميگمدعا كنيد منم مامان بشم


متشکرم عزیزم. انشاعاله خدا یک نی نی گل بهشما میده