آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

برای شرکت در مسابقه

1389/11/10 1:50
نویسنده : مامان ملی
239 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 8/11/89

من: آرتین جان ، مامان میخواد برات یه بلاگ درست کنه تا از کارات توش بنویسه دوست داری؟

آرتین جان : بلند و کشدار نه.

من: چرا؟خیلی خوبه توش از کارات می نویسم، از شیطونیات، از شیرین کارییات،میشه مثل یه دفتر خاطرات که وقتی بزرگ شدی خودت میای اینجا و خاطراتت رو می خونی .شایدم یه روز خودت خواستی بنویسیش.  باشه؟

آرتین جان : همچنان بلندو کشدار، نه.

من: آرتین جان لطفا برو پیش بابایی تا من به کارام برسم، برو قربونت بشم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابایی
11 بهمن 89 0:34
این پسره/ قند عسله
عاطفه
11 بهمن 89 16:53
آخه مامان ملیحه من و کشته با این روحیه هنریش. چه کار خوبی.اما مامان ملیحه حواست باشه یادگاریامون خیلی مدرنیته نشه.بذار دل آرتینم بعدها که آقایی شد برای بوی کاغذ و مداد مخصوصا مداد تراشیده که بوی چوبش آدم مست میکنه تنگ بشه. البته میدونم تو چیزای سنتی رو مثل من خیلی دوست داری. راستی آرتین میدونی مامانیت دستی به قلم و شاعری دارد؟ اخ که چقدر دلم برای روزای کلاس نقاشی تنگ شده