آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

عکسای تولد من

1390/1/29 9:05
نویسنده : مامان ملی
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم اقا آرتین و کیک مامان پز

تولد ارتین جون

 

تولد ارتین جون

 

تولد ارتین جون

 

پسر کوچولوی من کلی بادکنکا و تزیینات تولدش رو دوست داشت و از این بابت ذوق زده بود وهرکس می اومد با اون زبون شیرینش می گفت بیا .بیبین. اوجل (خوشگل) شده .قربون اون زبون شیرینت بشم من.

                                      Orkut Scraps - Stars

آرتین نوشت : خاله های مهربون ممنون از همتون که به بلاگم سر می زنید و ممنون که زحمت می کشید و نظر می گذارید و بالاخره یه تشکر بزرگ که تولدم رو تبریک گفتید . دوستون دارم.

                                                 Orkut Scraps - Thank You                                                       
      

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
29 فروردین 90 13:21
یکبار دیگه با صدای بلند تولدت مبارکههههههههههههههههههههههههه چه کیک خوشمزه ای منم می خوام عکس کادوها رو هم بزار دیگه ملیحه جونم من که کنجکاو نیستم گفتم شاید یکی دلش بخواد ببینه چی بوده ههههههههه من نه ها یکی
محمد گیان
1 اردیبهشت 90 10:22
سلام مبارکههههه چه کیکی آرتین جان چرا منو دعوت نکردی رفیق
انشالله که همیشه مثل عکسهات خندان و سلامت باشی انشالله عکس آخریه منو کشته


سلام محمد جان تولد سال دیگم حتما بیا
محمدمانی
23 اردیبهشت 90 0:09
ای جانم عزیزم . ایشالله 120 سال زنده باشی گلم . مامان گل آرتین جان اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن . منو هم با نام محمد مانی اگه دوست داشتی لینک کن


لینک شدی عزیز