آرتینآرتین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♪♫ عاشقانه های من برای دردانه ام ♫♪

سلام گلم

1390/1/22 20:07
نویسنده : مامان ملی
898 بازدید
اشتراک گذاری


Orkut Scraps - Butterflies

سلام گلمniniweblog.com

پنج شنبه 25 فروردین تولدته. پنج شنبه 2 ساله می شی. 2ساله که ما باهم هستیم .2 ساله که کنار هم هستیم. پسر کو چولوی من ، عشق زندگی من ،2 ساله که لحظه لحظه با توام ، با خندهات خندیدم و با گریه هات گریه کردم .اون روزی که بدنیا اومدی هنوز برام تازه است ،صورت کوچولوت که مثل برف سفید بود ، صدای گریه ات که انگار با تمام وجودت زندگی رو صدا می زدی . باورم نمی شد تو فرشته کوچولو مال من باشی . هنوزم گاهی وقتا باورم نمیشه. حس غریبی بود برای اولین بار بغل کردنت  و حس مادری . باورم نمی شد که این موجود کوچولو از وجود من باشه ،مینیاتور یه انسان بالغ . چقدر شیرین و عجیب بود . محال که اون لحظه ها رو فراموش  کنم . پسر کوچولوی من ازت بخاطر تمام این لحظه های شیرین ممنونم عزیزم.

                                                 Orkut Scraps - I Love You

امسال تصمیم داشتم برات مهمونی تولد نگیرم و ببرمت پارک شادیی ، جایی... Clownو یه کیک کوچولو درست کنم و سه تایی جشن بگیریم .اخه پارسال جشن نسبتا مفصلی داشتی و به هممون کلی خوش گذشت.  اما بابا ارش تصمیمات من رو وتو کرد و حالا قراره یه مهمونی دوست جونی بگیریم و فقط دوست جونا رو دعوت کنیم ،البته بابا ارش دوست جونا رو دعوت کرده و دیروز هم رفته کلی ظرف یکبار مصرف خریده که من خیلی اذیت نشم بابت ظرف شستن و خودش به کلی راحت باشه بابت کمک نکردن به من!!!. از این بابت هم من و کلی عصبانی کرد چون حداقل ظرفا رو خوشگل و یه رنگ نخریده و یه کم سلیقه بخرج نداده منم که حساسم رو این چیزا کلی خورد تو ذوقم و حالم گرفته شد. تو ذهنم یه عالم  برنامه ریزی کرده بودم در موردش  ، که رنگ میز شام و چیدمانش چطور باشه و...

                                                  

                                                      

از طرفی تو این فکرم که کیک تولدت رو زحمتش رو خودم بکشم یا اقای قناد. کیکی که برای تولد باباجون پختم خیلی خوشمزه شده بود و همه خوششون اومد ،البته قیافه اش چندان حرفه ای نبود اما خیلی خوشمزه بود. کیکی که پارسال اقای قناد برای تولدت درست کرد خوشمزه بود اما شکلش اونی نبود که من می خواستم و زمین تا اسمون با مدل تو ژورنال فرق داشت و لج منو در اورد. پیش خودمون بمونه از طرفی هم همیشه دوست داشتم وقتی بچه دار شدم و خواستم برای بچه ام تولد بگیرم کیکش رو خودم بپزم ، یه جورایی ارزومه . پسر کوچولو به نظرت چیکار کنم دل بزنم به دریا و در تحقق ارزوم گام بردارم یا نه؟ باید زودتر تصمیم بگیرم . اما در مورد شام و بقیه چیزا کلی برنامه ریزی خوب دارم و مطمئن باش که مهمونی خیلی خوبی میشه اخه مامانت تو این موارد کلی پیرهن پاره کرده .

گلم پیشاپیش تولدت مبارک.  

                                     
                                  Orkut Scraps - Winnie The Pooh

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماهان
22 فروردین 90 22:38
تولدت مبارک آرتین جونم
محمد گیان
23 فروردین 90 15:00
سلام مبارکه آرتین جان تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر... تولدت مبارک
یگانه
25 فروردین 90 16:45
آرتین جونم تولدت مبارک... ایشالا 120 ساله بشی
تینا
30 فروردین 90 14:17
سلام مامان آرتین وبلاگ خیلی نازی دارین مثل پسرتون .. تولدشم مبارک ایشالا 120 سال کنار هم سالم و خوشحال باشین<